Ogólne warunki serwisowe STILL Polska

Prowadzone przez STILL POLSKA na terenie RP usługi serwisowe są wykonywane według następujących zasad:


1.
Usługi serwisowe mechanika wyposażonego w samochód serwisowy rozliczane są w roboczogodzinach:

1.1. naprawy, przeglądy techniczne, konserwacje, ekspertyzy techniczne, specyfikacje części zamiennych oraz czas dojazdu - według stawki: 210,00PLN

2. Usługi serwisowe w warsztacie f-my STILL rozliczane są w roboczogodzinach:

2.1. naprawy, przeglądy techniczne, konserwacje, ekspertyzy techniczne, specyfikacje części zamiennych według stawki: 210,00PLN

3. W przypadku podpisania „Umowy o Konserwację, klient otrzymuje na powyższe usługi specjalną stawkę cenową z rabatem w wysokości: 8%

4. Czynności mechanika w trakcie badania odbiorczego przez UDT – ryczałt za 1 wózek i każdy następny: 400,00PLN (ryczałt obejmuje także koszt dojazdu), ale nie więcej niż 1.200 PLN przy odbiorze więcej niż 3 wózków tego samego dnia

5. Należność za dojazd samochodu serwisowego jest opłatą za przebyte kilometry z punktu serwisowego lub miejsca przebywania mechanika: 2,87PLN

6. Stawki powyższe mogą ulec zmianie w stosunku do zmian cen usług o podobnym charakterze.

7. Za prace wykonywane poza normalnym czasem pracy obowiązują następujące dopłaty:

  • dni robocze w godzinach od 16:00 - 6:00: 50 %
  • soboty i dni ustawowo wolne od pracy: 100 %

8. Praca w godzinach nadliczbowych oraz w soboty i dni wolne od pracy wymaga dodatkowych uzgodnień

9. Wydatki powstałe przy okazji napraw lub konserwacji takie jak: opłaty telekomunikacyjne, opłaty za przesyłki i pakowanie części zamiennych oraz inne wydatki są fakturowane po kosztach własnych STILL POLSKA.

10. Części zamienne fakturowane są po cenach katalogowych, po doliczeniu wszelkich opłat celnych związanych z wprowadzeniem ich na polski obszar celny.

11. Czas pracy lub dojazdu zaokrąglany jest do 6 minut. Rejestracja dojazdu dokonywana jest z wykorzystaniem tachografów.

12. Do kwot należności za wykonywane usługi serwisowe oraz do kwot należnych za użyte materiały doliczana będzie kwota podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości przewidzianej odpowiednimi przepisami prawa.

13. Mechanicy STILL POLSKA są zobowiązani do przedstawienia klientowi protokołów serwisowych, celem potwierdzenia podpisem czasu pracy, dojazdu oraz czasu oczekiwania na możliwość dokonania naprawy, jak również celem potwierdzenia rodzaju i ilości zużytych do napraw części zamiennych. Protokoły serwisowe stanowią podstawę obciążenia usługobiorcy kosztami napraw lub konserwacji oraz wartością zużytych części zamiennych nawet wówczas, gdy nie ma na nich podpisu usługobiorcy.

14. Warunki płatności: 14 dni od daty wystawienia faktury.

15. Klient zapewnia Technikowi Serwisu odpowiednie warunki pracy, to jest: zadaszone i oświetlone pomieszczenie, możliwość korzystania z bieżącej wody i energii elektrycznej 230V, oraz możliwość korzystania ze sprężarki powietrza, o ile Klient taką dysponuje. Jeśli podczas prac konserwacyjnych i napraw w miejscu ich dokonywania niezbędna jest pomoc lub użycie specjalistycznego sprzętu, usługobiorca zobowiązany jest udzielić takiej pomocy w granicach swoich możliwości, a także udostępnić nieodpłatnie posiadany przez siebie dźwig lub inne potrzebne urządzenia. W sytuacji, gdy usługobiorca nie posiada potrzebnego dźwigu lub innego urządzenia, spowodować własnym staraniem i na własny koszt, aby osoba trzecia udostępniła potrzebne urządzenia.

16. Prace konserwacyjne i naprawy wykonywane są przez mechaników posiadających uprawnienia dozorowe UDT, z dołożeniem należytej staranności wymaganej przy wykonywaniu czynności danego rodzaju, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru działalności prowadzonej przez STILL POLSKA.

17. STILL POLSKA odpowiada jedynie za te uszkodzenia sprzętu powstałe w czasie przeprowadzanej naprawy lub konserwacji które powstały z winy pracowników STILL POLSKA lub też z winy osób, którymi STILL POLSKA posługuje się przy dokonywaniu napraw lub konserwacji.

18. Mechanicy STILL POLSKA nie są zobowiązani ani też upoważnieni do udzielania lub przekazywania jakichkolwiek wiążących informacji i wyjaśnień, z wyjątkiem informacji i wyjaśnień dotyczących funkcjonowania sprzętu.

19. Działalność Stacji Autoryzowanych STILL POLSKA jest prowadzona na rachunek i wyłączne ryzyko podmiotów je prowadzących.

20. Stawki usług serwisowych stosowane przez Stacje Autoryzowane są ustalane przez nie samodzielnie, przy uwzględnieniu zasad gospodarki rynkowej i gospodarczej specyfiki regionu, w którym prowadzą działalność. Nie mogą być jednak wyższe od stawek określonych w pkt 1.1.

Cookie Panel

Firma STILL wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić użytkownikom najlepszą jakość przy korzystania z internetu oraz dostarczyć zanonimizowane, zebrane dane o wykorzystaniu witryny. W naszych zasadach dotyczących plików cookie możesz dowiedzieć się, jakie pliki cookie wykorzystujemy, co robimy i jak możesz je wyłączyć. Zasadami dotyczącymi plików cookie.

Przeglądając nasze witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zamykając tę wiadomość, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie na tym urządzeniu zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi plików cookie, chyba że je wyłączyłeś.