Technologia hybrydowa

Inteligentny układ napędowy STILL z komponentami technologii hybrydowej

Technologia hybrydowa jest jedną z naszych odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób uczynić wózki z silnikami wysokoprężnymi jeszcze bardziej przyjaznymi dla środowiska. Ten innowacyjny układ napędowy składa się z oszczędnego silnika wysokoprężnego, który napędza generator, jednostkę sterującą i silnik elektryczny. Inteligentna jednostka sterująca kontroluje moc elektryczną silnika.

  • Charakteryzuje się wysoką wydajnością i długą żywotnością
  • Przekonuje ekologią i zrównoważonym rozwojem dzięki czemu zmniejsza się szkodliwa emisja
  • Hamulec elektryczny jest całkowicie niezużywalny
  • Wózki widłowe z technologią hybrydową działają praktycznie bezgłośnie
Hybrid-Technology

Napęd spalinowo-elektryczny: przegląd korzyści

  • Kontrolowana charakterystyka silnika
  • Zoptymalizowana pod kątem wydajności
  • Minimalna emisja hałasu i wibracji
  • Znacząco niższe zużycie paliwa
  • Eco - przyjazny dla środowiska dzięki zminimalizowanej emisji CO2

Główną zaletą napędu elektryczno-spalinowego STILL jest jego ogólna wydajność i długa żywotność. Ten wydajny układ napędowy składa się z generatora, inteligentnej jednostki sterującej i silnika elektrycznego. Generator napędzany jest oszczędnym paliwowo silnikiem Diesla lub LPG. Jednostka sterująca reguluje prąd i przesyła go w razie potrzeby do silnika elektrycznego.

Hybrid-Technology

Ta innowacyjna technologia napędu sprawia, że wózki z silnikiem wysokoprężnym STILL są wózkami z silnikiem wysokoprężnym o najniższym zużyciu paliwa i najniższej emisji CO2 na całym świecie.

Dzięki temu napędowi wózek widłowy łączy w sobie wszystkie zalety mocnego napędu spalinowego z wrażliwością wózka elektrycznego. Elektronicznie sterowany silnik pozwala na zatrzymanie wózka na dowolnym wniesieniu bez konieczności użycia hamulców.

Dodatkową zaletą hamulca elektrycznego jest to, że działa całkowicie bez zużycia. Ponadto wszystkie elementy są szczelnie zamknięte - bardzo ważne w przypadku pracy na zewnątrz (np. W przemyśle materiałów budowlanych), aby zapobiec przedostawaniu się kurzu i wilgoci do środka. Jednak skrzynia biegów STILL jest nie tylko najbardziej zaawansowana pod tym względem.

Również właściwości jezdne można łatwo dostosować za pomocą programowalnego sterowania, aby elastycznie dopasować się do wymagań. Dzięki temu Twoj wózek nadaje się do wszelkiego rodzaju zastosowań. Już od pierwszego obrotu silnika elektrycznego o dużym momencie obrotowym zapewnia dużą siłę, np. do przeładunku materiałów sypkich podczas holowania przyczep lub szybkiego przyspieszenia podczas wjeżdżania na rampy. Energooszczędność nie tylko zmniejsza koszty paliwa dla naszych klientów, ale także znaczną część kosztów serwisowych. Jest wiele powodów, by zdecydować się na STILL, myśląc o przyszłej inwestycji.

* dotyczy RX 70-25: 2,5 l oleju napędowego / godzinę zgodnie z VDI 2198 nowość. Dzięki niskiemu zużyciu paliwa emisje CO2 są zmniejszone nawet o 60% (w porównaniu do innych modeli)

Produkty STILL z Technologia Hybrydowa

Masz pytania w tym temacie?

Doradztwo w zakresie systemów zasilania od ekspertów energetycznych STILL
Skorzystaj z naszej fachowej wiedzy w zakresie zrównoważonej intralogistyki. Chętnie pomożemy Ci w podjęciu decyzji o systemie energetycznym Twojej przyszłości.

Kontakt

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszymi ekspertami.

+48 61 66 86 100

Zapytaj o: Technologia Hybrydowa

This site is protected by Friendly Captcha and the Friendly Captcha Privacy Policy applies.