Spalinowe wózki widłowe Zdjęcia produktów

Spalinowe wózki widłowe

Czysta wydajnosć dzięki udźwigowi do ośmiu ton

Mocne, wydajne, niskoemisyjne. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię wózki RX 70 z silnikiem Diesla i gazowym zapewniają czyste osiągi w każdej sytuacji. Prawie wszystkie modele mogą się bowiem poszczycić niższą emisją spalin niż wymagają tego przepisy prawne. Wózki te oferują także możliwie najlepszą wydajność w każdej klasie nośności: od kompaktowej po masywną. Wózki STILL z silnikiem Diesla i gazowym świetnie sprawdzają się zarówno w trudnych warunkach zewnętrznych , jak i wewnętrznych dzięki imponującej zwrotności. Ponadto dzięki osłoniętym komponentom napędowym są zdolne do pracy nawet w zakurzonych i wilgotnych przestrzeniach. Istotnym faktem jest również to, że wózki z silnikiem Diesla są wyjątkowo oszczędne pod względem spalania: zużywają bowiem do 17% mniej paliwa niż ich konkurenci. Niezwykła interakcja człowieka z maszyną oparta jest na przemyślanej ergonomii: fotele z regulowanym oparciem, duże stopnie wejściowe i przestronne kabiny zapewniają komfortową pracę.

Podstawowa ciężarówka Typ aplikacji Obszar operacyjny
R Counterbalanced Rider Truck
X X-cellence Application
70 Outdoor LPG/Diesel Transport

Pobierz

  • Broszura Wózki widłowe spalinowe Diesel i LPG PDF, 2 MB Pobierz

Kontakt

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z naszymi konsultantami.

+48 61 66 86 100

Zapytaj o: Wózki z napędem Diesla i gazowym od 1,6 do 8,0 t

Wypełnij formularz poniżej, skontaktujemy się z tobą.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Spalinowe wózki widłowe STILL – wózki poziomu podstawowego i hybrydy

Choć wózki widłowe elektryczne mogą dziś z powodzeniem obsługiwać ładunki w większości branż, generując przy tym stosunkowo niski całościowy koszt posiadania floty, w niektórych zastosowaniach bardziej opłacalnym rozwiązaniem wciąż są wózki widłowe spalinowe. Charakteryzują się one nieco niższą ceną niż elektryczne odpowiedniki, jednak w ujęciu długofalowym ich eksploatacja jest droższa. Polecane są więc przede wszystkim przedsiębiorstwom, w których transport wewnętrzny pełni funkcję pomocniczą względem podstawowej działalności biznesowej i w związku z tym czas zwrotu z inwestycji w porównywalny pojazd na prąd byłby zbyt długi. Istotnym kryterium decydującym o tym, czy można w danej firmie zastosować wózek widłowy na gaz lub diesel, jest poziom wentylacji w miejscach wykonywania zadań. Ze względu na emisję spalin pojazdy na LPG oraz ropę zalecane są głównie do zastosowania zewnętrznego, pod wiatami, w otwartych halach etc. Z powodzeniem mogą być wykorzystywane m.in. w branży budowlanej, drzewnej, eventowej oraz tworzyw sztucznych. W zależności od specyfiki zakładu klienta, STILL Polska może zaoferować pełen przekrój spalinowych wózków widłowych segmentu podstawowego albo nowoczesne pojazdy hybrydowe.

Seria RCD/RCG – wózki spalinowe ze świetną relacją jakości do ceny

Wózki widłowe spalinowe serii RCD/RCG (odpowiednio: z silnikiem diesla i na gaz) to solidne i wydajne pojazdy transportowe dostępne w 3 kategoriach udźwigu od 1,6 do 5,0 t: RCD/RCG 15-20, 25-35 oraz 40-50. Dwie bliźniacze linie spalinowych wózków widłowych stanowią efekt dążenia projektantów do minimalizacj