Spalinowe wózki widłowe Zdjęcia produktów

Spalinowe wózki widłowe

Czysta wydajnosć dzięki udźwigowi do ośmiu ton

Mocne, wydajne, niskoemisyjne. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię wózki RX 70 z silnikiem Diesla i gazowym zapewniają czyste osiągi w każdej sytuacji. Prawie wszystkie modele mogą się bowiem poszczycić niższą emisją spalin niż wymagają tego przepisy prawne. Wózki te oferują także możliwie najlepszą wydajność w każdej klasie nośności: od kompaktowej po masywną. Wózki STILL z silnikiem Diesla i gazowym świetnie sprawdzają się zarówno w trudnych warunkach zewnętrznych , jak i wewnętrznych dzięki imponującej zwrotności. Ponadto dzięki osłoniętym komponentom napędowym są zdolne do pracy nawet w zakurzonych i wilgotnych przestrzeniach. Istotnym faktem jest również to, że wózki z silnikiem Diesla są wyjątkowo oszczędne pod względem spalania: zużywają bowiem do 17% mniej paliwa niż ich konkurenci. Niezwykła interakcja człowieka z maszyną oparta jest na przemyślanej ergonomii: fotele z regulowanym oparciem, duże stopnie wejściowe i przestronne kabiny zapewniają komfortową pracę.

Podstawowa ciężarówka Typ aplikacji Obszar operacyjny
R Counterbalanced Rider Truck
X X-cellence Application
70 Outdoor LPG/Diesel Transport

Pobierz

  • Broszura Wózki widłowe spalinowe Diesel i LPG PDF, 2 MB Pobierz

Kontakt

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z naszymi konsultantami.

+48 61 66 86 100

Zapytaj o: Wózki z napędem Diesla i gazowym od 1,6 do 8,0 t

Wypełnij formularz poniżej, skontaktujemy się z tobą.

Spalinowe wózki widłowe STILL – wózki poziomu podstawowego i hybrydy

Choć wózki widłowe elektryczne mogą dziś z powodzeniem obsługiwać ładunki w większości branż, generując przy tym stosunkowo niski całościowy koszt posiadania floty, w niektórych zastosowaniach bardziej opłacalnym rozwiązaniem wciąż są wózki widłowe spalinowe. Charakteryzują się one nieco niższą ceną niż elektryczne odpowiedniki, jednak w ujęciu długofalowym ich eksploatacja jest droższa. Polecane są więc przede wszystkim przedsiębiorstwom, w których transport wewnętrzny pełni funkcję pomocniczą względem podstawowej działalności biznesowej i w związku z tym czas zwrotu z inwestycji w porównywalny pojazd na prąd byłby zbyt długi. Istotnym kryterium decydującym o tym, czy można w danej firmie zastosować wózek widłowy na gaz lub diesel, jest poziom wentylacji w miejscach wykonywania zadań. Ze względu na emisję spalin pojazdy na LPG oraz ropę zalecane są głównie do zastosowania zewnętrznego, pod wiatami, w otwartych halach etc. Z powodzeniem mogą być wykorzystywane m.in. w branży budowlanej, drzewnej, eventowej oraz tworzyw sztucznych. W zależności od specyfiki zakładu klienta, STILL Polska może zaoferować pełen przekrój spalinowych wózków widłowych segmentu podstawowego albo nowoczesne pojazdy hybrydowe.

Seria RCD/RCG – wózki spalinowe ze świetną relacją jakości do ceny

Wózki widłowe spalinowe serii RCD/RCG (odpowiednio: z silnikiem diesla i na gaz) to solidne i wydajne pojazdy transportowe dostępne w 3 kategoriach udźwigu od 1,6 do 5,0 t: RCD/RCG 15-20, 25-35 oraz 40-50. Dwie bliźniacze linie spalinowych wózków widłowych stanowią efekt dążenia projektantów do minimalizacji kosztów zakupu pojazdu z zachowaniem kojarzonej z marką STILL niezawodności i solidności wykonania. W efekcie ich kluczowym wyróżnikiem jest dobra jakość przy stosunkowo niskich kosztach inwestycji. Wózki widłowe na gaz serii RCG oraz napędzane silnikiem diesla RCD charakteryzują się także wysoką ergonomią pracy operatora. Wygodę sterowania zapewniają znajdujące się blisko fotela dźwignie hydrauliczne oraz regulowana kolumna kierownicy. Amortyzowana kabina absorbuje wibracje podczas jazdy po nierównościach, a jej konstrukcja – z nisko położoną deską rozdzielczą, dużymi oknami i wąskimi słupkami dachu – w połączeniu z wąskimi profilami masztu i wysokiej jakości seryjnym oświetleniem gwarantują doskonałą widoczność we wszystkie strony. Spalinowe wózki widłowe RCD/RCG są dostępne z widłami różnej długości i zróżnicowanymi masztami. W połączeniu z wysokim udźwigiem resztowym oraz dużą mocą silnika sprawia to, że modele tych serii są rozwiązaniem uniwersalnym, dającym sobie radę we wszystkich zastosowaniach typowych dla tej klasy pojazdów.

Seria RX 70 – gama wózków hybrydowych o udźwigu od 1,6 do 8 t

Wózki widłowe gazowe i diesla serii RX 70 20-35 były jednymi z pierwszych na rynku pojazdami intralogistycznymi z napędem hybrydowym. Rozwiązanie powielono następnie w całej linii pojazdów RX 70 o maksymalnym udźwigu nominalnym od 1,6 do 8 t. Zastosowane w nich połączenie napędu spalinowego z elektrycznym pozwala uzyskać doskonałą wydajność a jednocześnie zmniejszyć zużycie paliwa. Przekłada się to na niższe koszty eksploatacji oraz zmniejszenie częstotliwości tankowania i oszczędność czasu. Wózek widłowy spalinowy RX 70 20/35 z napędem hybrydowym wyposażony jest w mocny silnik na gaz albo diesla oraz dwa silniki elektryczne – po jednym przy każdym kole napędowym. Dzięki idealnej współpracy technologii spalinowej i elektrycznej model zużywa od 2,4 l paliwa (według normy EN 16796), co przynosi znaczące oszczędności i umożliwia optymalizację kosztów w procesie zarządzania flotą. Flagowy w ofercie STILL spalinowy wózek widłowy dostępny jest w czterech klasach udźwigu 1,6 – 2; 2,0 – 3,5; 4,0 – 5,0 oraz 6,0 – 8,0 t. Dzięki zróżnicowanym wariantom wyposażenia pojazdy znajdują zastosowanie zarówno na budowach, u dostawców materiałów budowlanych, w stoczniach, w przemyśle przetwórstwa metali i drewna, jak i w firmach transportowych i logistycznych. Zwarta konstrukcja oraz precyzja sterowania i podnoszenia sprawiają, że manewrowanie każdym wózkiem widłowym spalinowym serii RX 70 jest wyjątkowo proste i przyjemne. Komfortowa kabina oraz dopracowana koncepcja obsługi pozwalają zapobiegać zmęczeniu operatora i zwiększyć poziom bezpieczeństwa.