Obsługa serwisowa i naprawy
Długotrwała dostępność
Wypadki, ogólne zużycie lub modernizacja związana z nowymi wymaganiami – niezależnie od sytuacji dbamy o każdy wózek widłowy w Twojej flocie.
Obsługa serwisowa
Regularna dbałość i obsługa serwisowa są niezbędne, aby Twoje wózki widłowe były sprawne i dobrze funkcjonowały przez długi czas. W ramach obsługi serwisowej STILL częstotliwość serwisowania, umowy serwisowe oraz kontrole bezpieczeństwa są dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Zapobiegamy naprawom, zanim staną się one konieczne. Koszty można zaplanować z wyprzedzeniem, a Ty możesz skupić się na swojej podstawowej działalności.
Przygotowaliśmy również pakiety serwisowe dostępne dla każdego typu pojazdu. Po kliknięciu STILL Smart Portal masz pełną przejrzystość i dostęp do całej dokumentacji dotyczącej usług, przeglądów i kosztów usług.
Zamów usługę serwisową →Naprawy
Wypadki, ogólne zużycie lub modernizacja związana z nowymi wymaganiami – niezależnie od sytuacji dbamy o każdy wózek widłowy w Twojej flocie. Najwyższym priorytetem w serwisie naprawczym STILL jest jak najszybsze przywrócenie sprawności eksploatacyjnej Twojego wózka. Doskonale wykwalifikowani technicy serwisu STILL gwarantują to dzięki swojemu absolutnemu zaangażowaniu, dużemu doświadczeniu i wiedzy technicznej. Ponadto szkolenia STILL prowadzone w naszych zakładach produkcyjnych gwarantują, że technicy serwisu są zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami i wymaganiami oraz posiadają szeroką wiedzę na temat każdego wózka. W przypadku każdego wózka opracowaliśmy sterowane cyfrowo, oszczędzające czas procedury naprawcze, które wykwalifikowani technicy serwisu STILL realizują niezawodnie z zachowaniem standardów. Zapewniamy ponadto, że wszystkie naprawy są przeprowadzane w koordynacji z Twoimi procesami produkcyjnymi.
Diagnostyka i naprawy – wsparcie online
Narzędzia cyfrowe, takie jak STILL neXXt service navigator i neXXt service diagnosis umożliwiają technikom serwisu STILL dostęp do całej dokumentacji pojazdu i współdzielenie danych diagnostycznych z ekspertami STILL w czasie rzeczywistym. Serwis STILL neXXt umożliwia łatwe tworzenie zleceń na naprawę za pomocą aplikacji, a ich przebieg można monitorować w czasie rzeczywistym.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z osobistej konsultacji?
W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce. Nasz zespół ekspertów zajmie się Twoją prośbą - indywidualnie i szybko.
Zadzwoń do konsultanta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku.
Co dzieje się po wysłaniu?
1. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie pocztą elektroniczną.
2. Twoja prośba zostanie sprawdzona przez nasz zespół ekspertów.
3. Otrzymasz spersonalizowaną odpowiedź.
Użyj formularza kontaktowego
Napisz do nas – skontaktujemy się z Tobą
Usługi dodatkowe
Gama usług idealnie dopasowanych do Twoich działań i procesów – od zleceń naprawy po umowy Full Service.