Jesteś kluczowym zawodnikiem na pozycji:

Doradca Handlowy

Nasz dział sprzedaży

Jako pracownik działu sprzedaży odgrywasz kluczową rolę. Będąc w stałym, bezpośrednim kontakcie z naszymi kontrahentami, każdego dnia możesz pokazać, na co Cię stać. 

Czy dołączysz do STILL Polska jako przedstawiciel handlowy, doradca techniczno-handlowy czy kierownik ds. klientów kluczowych - na każdym z tych stanowisk Twój dzień pracy będzie zróżnicowany, pełen dynamiki i zorientowany na klienta.

I Ty możesz stać się częścią naszego liczącego niemal 100 osób zespołu!


Stanowiska handlowe w STILL Polska

W ramach działu sprzedaży oferujemy zróżnicowane stanowiska pracy, możesz więc wybrać najodpowiedniejsze dla Twoich kwalifikacji i doświadczenia. Ich wspólnym elementem jest kontakt z klientem i koncentracja na jego potrzebach.

Jako osoba kontaktowa w swoim regionie, będziesz sprzedawać produkty STILL: wózki widłowe, oprogramowanie, systemy regałowe, usługi i rozwiązania z obszaru automatyzacji.

Samodzielne spotkania z klientami, sporządzanie ofert handlowych i wsparcie klienta w procesie spisywania umowy – wszystko to będzie należeć do Ciebie. Będziesz także odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych kontrahentów z Twojego regionu.

Tutaj znajdziesz nasze aktualne oferty pracy. Zostań częścią zespołu STILL!

Verkäufer (Junior Verkaufsberater, Gebietsverkaufsberater oder Key Account Manager) bei der Arbeit

Jest wiele powodów, by dołączyć do działu sprzedaży STILL

  • Będziesz mógł zorganizować swój dzień pracy tak, jak chcesz – będziesz w pełni niezależny. Od Ciebie zależy, jak zorganizujesz swoje obowiązki. Masz pełną swobodę – dopóki będziesz opiekować się klientami w najlepszy według Ciebie sposób.
  • Będziesz doradzał klientom z wielu branż - przedsiębiorstwa, z którymi będziesz się kontaktował, reprezentują niemal wszystkie sektory gospodarki. Każdego dnia będziesz szukał nowych, optymalnie dopasowanych do konkretnych potrzeb rozwiązań. Kolejne spotkanie będą inne niż dotychczasowe, a Twoja praca - bardzo zróżnicowana.
  • Będziesz miał zróżnicowany zakres zadań - obok bezpośredniego kontaktu z klientami, należeć będzie do Ciebie także finalizacja umów. W realizacji zamówień swoich klientów będziesz wspierany przez regionalne i centralne zaplecze administracyjne STILL.
  • Będziesz mógł każdego dnia wykorzystywać swoje mocne strony – kreatywność, umiejętności negocjacyjne, koncentracja na sukcesie – wszystko to znajdzie zastosowanie w Twojej pracy. Wyposażony w odpowiednią wiedzę, słuchając klienta będziesz mógł stwarzać unikalne rozwiązania ściśle dopasowane do jego potrzeb.
  • Będziesz miał szerokie możliwości rozwoju i szkoleń - każdego dnia będziesz pracować z produktami STILL. Dlatego ważne jest dla nas, żebyś regularnie aktualizował swoją wiedzę na ich temat i poznawał nowości. Nasze wewnętrzne szkolenia poszerzą Twoją wiedzę fachową, pozwalając Ci dokładnie poznać nasze produkty i skuteczne techniki ich sprzedaży! 
  • Będziesz miał szansę awansu – dzięki różnorodności dostępnych stanowisk wraz z rozwojem kwalifikacji i przyrostem doświadczenia będziesz mógł kształtować swoją karierę zawodową w ramach firmy.

Możesz spodziewać się doskonałych warunków zatrudnienia

  • Stałe wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjne prowizje uzależnione od osiągniętych wyników
  • Premie specjalne powiązane z sukcesami firmy
  • Pracowniczy fundusz integracji
  • Zakładowy fundusz socjalny
  • Bony świąteczne
  • Dogodna polityka dotycząca korzystania z samochodów firmowych do celów prywatnych
  • Zapewnienie sprzętu przydatnego na Twoim stanowisku pracy
  • Inne świadczenia motywacyjne

Wywiad - STILL Key Account Advisor

Interview – Verkäufer bei STILL

Imię i nazwisko: Henning Glass
Stanowisko:  Region Bawaria
Obszar pracy: Oddział w Monachium
Kluczowy zawodnik w STILL od: 2015
Stanowisko: Key Account Advisor

Jak wyglądała Twoja droga do STILL?

Z perspektywy czasu widzę, że moja droga miała początek znacznie wcześniej, niż można by się spodziewać. Po raz pierwszy obsługiwałem wózek widłowy STILL podczas praktyk w dziale sprzedaży hurtowej i zagranicznej. Po raz drugi zetknąłem się z marką, gdy kończyłem studia biznesowe i szukałem miejsca, w którym mógłbym zrobić pierwszy krok w świecie sprzedaży. Tym razem było stanowisko młodszego przedstawiciela handlowego. Moje pierwsze wrażenia na temat zakresu obowiązków oraz pozytywne opinie kolegi ze studiów, który odbył w STILL staż, utwierdziły mnie w przekonaniu, że powinienem ubiegać się o tę pracę.


Dlaczego zdecydowałeś się pracować w STILL?

Z dwóch istotnych powodów. Po pierwsze - STILL oferuje wszystko, czego szuka młody absolwent. To międzynarodowa i innowacyjna firma, kierująca się sensownymi, ludzkimi wartościami, skutecznie łącząca tradycję i nowoczesność. Po drugie - ludzie. Byłem kupiony od kiedy spotkałem swoich potencjalnych współpracowników. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej czułem, że naprawdę jestem mile widziany i już następnego dnia zostałem zaproszony na objazdową prezentację! Gdy zaoferowano mi pracę, nie zwlekałem z podjęciem decyzji.


W jaki sposób doszedłeś do swojej obecnej pozycji?

Zaczynałem jako młodszy przedstawiciel handlowy. Pracując na tym stanowisku, mogłem uczyć się od bardziej doświadczonych kolegów i zdobyć pierwsze doświadczenia z naszymi klientami. Jednocześnie poznawałem ofertę produktów STILL, uczestnicząc w firmowym programie szkolenia z zakresu sprzedaży „Bachelor of Intralogistics”. Około sześć miesięcy później otrzymałem propozycję objęcia stanowiska regionalnego kierownika sprzedaży – już z własnym przypisanym obszarem. Z radością objąłem to stanowisko. Dwa lata i jedną aplikację później, tj. od początku 2018 roku, stawiam czoła nowemu wyzwaniu zawodowemu w STILL. Jako kierownik ds. klientów kluczowych jestem odpowiedzialny za strategicznych kontrahentów oraz za obsługę przetargów.


Opisz proszę swój typowy dzień pracy i jej środowisko.

Najwspanialsze w mojej pracy jest to, że nie ma dwóch jednakowych dni. Moim najważniejszym zadaniem jest rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w Polsce. Na swoim stanowisku jestem główną osobą odpowiedzialną za kontakt z naszymi kontrahentami we wszystkich sprawach. Koordynuję przetargi, optymalizuję istniejące floty i doradzam naszym partnerom w kwestiach związanych z efektywnością energetyczną. Wspieram również regionalnych kierowników handlowych przy sporządzaniu ofert projektów flot oraz podczas konsultacji między poszczególnymi działami, np. z serwisem lub z naszą centralą w Poznaniu. Resztę czasu spędzam z klientami w ich zakładach. Ponieważ branże naszych klientów są tak zróżnicowane jak nasze produkty, każda kolejna wizyta stanowi dla mnie prawdziwą atrakcję.


Co sprawia, że Twoja praca w STILL jest tak ekscytująca?

Przede wszystkim kontakt z naszymi klientami - w szczególności zaś możliwość pełnego zrozumienia ich potrzeb i radość ze wspólnego znalezienia najlepszego rozwiązania, będącego optymalną konfiguracją produktów STILL.

Co według Ciebie sprawia, że jesteś w STILL kluczowym zawodnikiem?

Ponieważ nigdy w dziale sprzedaży nie tracimy z oczu naszych klientów i zawsze trzymamy rękę na pulsie.


Twoje najważniejsze doświadczenie podczas pracy w STILL?

Mogę wymienić niezliczoną liczbę istotnych doświadczeń z pracy w STILL: mój pierwszy sprzedany wózek, udział w objazdowej prezentacji STILL czy uczestnictwo w targach CeMAT i LogiMAT. Podczas każdego z tych zdarzeń czułem, jak ekscytująco jest pracować w tej firmie.

Takim osobistym wydarzeniem był także udział w programie STILL Young Professional. Wraz z 14 innymi kolegami mogłem podglądać pracę różnych działów – w tym rozwoju i produkcji. Przekonałem się, jak wiele krwi, znoju, łez, potu kosztują innowacje trafiające do naszych wózków. Zawiązaliśmy wówczas także sieć kontaktów, z której korzystam w codziennej pracy. Koledzy są dla mnie nie tylko znajomymi z pracy, ale także przyjaciółmi.


Dokończ zdanie: Praca w STILL jest…

elektryzująca.


Opisz STILL (jako pracodawcę) w 3 słowach:

twardo-stąpający-po-ziemi, przyjazny, innowacyjny

Co najbardziej lubisz w STILL?

Podoba mi się połączenie umiejętności wdrażania robiących na klientach wrażenie innowacji z tradycyjnym, praktycznym podejściem do świata.


Co wyróżnia STILL jako pracodawcę?

Fakt, że pracownicy mają zapewnioną w firmie możliwość ciągłego rozwoju przez uczestnictwo w szkoleniach i zróżnicowane doświadczenia zawodowe.


Gdzie jeszcze wykorzystujesz swoje umiejętności kluczowego zawodnika?

Kiedy nie gram dla STILL, staram się zdobyć kilka bramek na boisku piłkarskim lub w piłce plażowej.