Elektroniczne protokoły serwisowe STILL
W związku z rozwojem nowoczesnych technologii, a jednocześnie dbając o środowisko naturalne, zdecydowaliśmy się wprowadzić elektroniczne protokoły serwisowe.
![](https://data.still.de/assets/products/News/2019/PL/STILL_neXXt_fleet_Service_scale0007_eabfb6fa86.jpg?w=1920&fit=max&fm=webp&s=4cdcb7968164b2bdc799c68eabdca705)
Od października 2019 roku protokoły serwisowe STILL Polska będą spisywane, uwierzytelniane i przesyłane do klientów drogą elektroniczną. Dzięki wdrożeniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego Signotec możliwe będzie wygenerowanie towarzyszących interwencji formularzy z pominięciem papieru. Rozwiązanie nie tylko pozwala zmniejszyć ilość zużywanych surowców, ale także ułatwia archiwizację dokumentów.
Dzięki elektronicznej, potwierdzonej w sposób bezpieczny wersji protokoły mogą być przesyłane bez kosztów środowiskowych do dowolnej liczby wskazanych odbiorców – także jako załącznik do faktury za usługę serwisową. Nie jest dłużej konieczne kserowanie druków i prowadzenie segregatorów z dokumentacją. Tym sposobem oszczędza się papier i zwiększa niezawodność procesów administracyjnych związanych z utrzymaniem floty.