Pełna sprawność serwisu STILL podczas epidemii
Serwis STILL Polska zachowuje w obecnej sytuacji pełną sprawność operacyjną. Wyposażyliśmy techników w środki ochrony i procedury, dzięki którym mogą realizować swoje zadania z zachowaniem wszelkich wymagań higieny i bezpieczeństwa wdrożonych u klientów w związku z COVID-19.
![](https://data.still.de/assets/products/News/2020/PL/Pelna_sprawnosc_serwisu_STILL_podczas_epidemii/STILL_PL_Serwis_STILL_podczas_epidemii_teaser.png?w=1920&fit=max&fm=webp&s=27a31e2a7da52216c937b7ecf4cc469e)
Pomimo trwającej epidemii serwis STILL Polska planowo wypełnia wszelkie zobowiązania wobec klientów. Łańcuchy dostaw części zamiennych STILL Original Parts są nienaruszone, a nasi technicy – przygotowani do prowadzenia przeglądów i napraw z zachowaniem dodatkowych środków bezpieczeństwa. Pracownicy serwisu zostali wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz żele do dezynfekcji. Przed wizytą u klienta upewniają się co do wdrożonych przez niego środków bezpieczeństwa, by odpowiednio przygotować się do ich przestrzegania.
Aby minimalizować liczbę wizyt, planowe działania wykonywane są łącznie podczas jednej interwencji. W realizacji polityki ograniczania częstotliwości bezpośredniego kontaktu nie bez znaczenia jest także niezmiennie wysoka skuteczność działań serwisowych – w ponad 90 proc. przypadków do pozytywnego rozwiązania zgłoszenia wystarczy jedna wizyta.
Nasi Technicy serwisu są więc w pełni przygotowani do pracy z zachowaniem środków bezpieczeństwa wymuszonych przez koronawirusa, pozostają do dyspozycji klientów i gwarantują płynność procesów transportu wewnętrznego.