
Bezpiecznie na szlaku
Drive Assist
Nasze inteligentne systemy wspomagania operatora wykrywają potencjalnie krytyczne sytuacje podczas jazdy i są w stanie uruchomić automatyczne hamowanie. Oprócz poprawy bezpieczeństwa magazynu i operatora, dzięki inteligentnym programom jazdy zapewniają one również najwyższą wydajność przy maksymalnej efektywności energetycznej.
Systemy i funkcje wspomagania operatora STILL
Aktywna Kompensacja Nierówności (AFC)
Aby praca przebiegała gładko - nawet jeśli posadzka nie jest
Aktywna Kompensacja Nierówności (AFC) dla wózków STILL VNA MX-X l - maksymalna wydajność nawet na nierównej posadzce.
Dzięki systemowi wspomagania wózka VNA MX-X, firma STILL oferuje prawdziwą alternatywę dla odnawiania posadzki magazynu. System identyfikuje wszelkie nierówności na drodze kół i kompensuje je w czasie rzeczywistym. Dzięki temu rama wózka zawsze pozostaje w poziomie, a maszt w pionie. System AFC - jedyny tego typu na rynku - posiada ultraszybkie procesory, które pozwalają mu na natychmiastową reakcję, nawet podczas jazdy z najwyższą prędkością. W przeciwieństwie do systemów pasywnych, które dają jedynie efekt tłumienia, ten system aktywnie zapobiega drganiom zanim one wystąpią.
Mniej drgań, większa rotacja towarów: zapobieganie drganiom masztu chroni ładunek, magazyn i operatora, a także umożliwia znaczne zwiększenie wydajności przeładunkowej dzięki AFC.
Posadzki w magazynach VNA muszą być wysokiej jakości. Jeśli są one nierówne lub noszą ślady zużycia, wówczas nierówności są przenoszone bezpośrednio na wózek w postaci drgań. Aby uzyskać maksymalną prędkość i wydajność, posadzka musi być absolutnie równa. Remont posadzki to nie tylko wysoki koszt, ale również brak możliwości pełnego wykorzystania magazynu podczas prac.

Ograniczenie Prędkości na Zakrętach
Automatyczna regulacja prędkości na zakrętach
Ograniczenie prędkości zależne od kąta skrętu kierownicy zmniejsza prawdopodobieństwo uszkodzenia towaru dzięki dostosowaniu prędkości na zakręcie. Ta funkcja wspomagania dostępna jest dla wielu wózków; dostosowuje ona prędkość jazdy automatycznie w zależności od kąta skrętu kierownicy. Innymi słowy, prędkość podczas pokonywania zakrętów przestaje być zmartwieniem operatora. Wózek automatycznie zwalnia dokładnie w takim stopniu, aby operator mógł go prowadzić w sposób bezpieczny, ale szybki.